مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-24سياسي

پیام تسلیت حزب جمهوریت در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران


روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی در پی درگذست دو تن و مصدوم شدن تعدادی از خبرنگاران محیط زیست در حادثه واژگونی اتوبوس، پیام تسلیتی صادر کرد.

- روابط عمومی حزب جمهوریت ایران اسلامی در پی درگذست دو تن و مصدوم شدن تعدادی از خبرنگاران محیط زیست در حادثه واژگونی اتوبوس، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ خبر تلخ و تاسفبار واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران زیست محیطی کشور که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از این عزیزان شد، تاثر و تالم همه دوستداران محیط زیست این سرزمین را به همراه داشت.

مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی، دو بانوی خبرنگار سبز اندیش دیارمان که در این سانحه غم بار جان خود را از دست دادند، در واقع سفیران طراوت و آگاهی و عشق به زیست بوم این سرزمین بودند و در همین راه نیز به آسمان پرکشیدند.

ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به خانواده محترم این دو عزیز و جامعه رشید خبر و رسانه کشور، به ویژه مجموعه خبرگزاری های ایرنا و ایسنا، برای روان پاک و سبز این دو بانوی خبرنگار، از درگاه احدیت، آرامش ابدی و درجات معنوی و برای همه حادثه دیدگان این سانحه، بهبودی و تندر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت حزب جمهوریت در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران

پیام تسلیت حزب جمهوریت در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران