مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-24سياسي

درخواست یک فعال اصلاح طلب از رییسی در مورد کابینه دولتش


داریوش قنبری فعال سیاسی اصلاح طلب در خصوص ضرورت اجرایی شدن شعارهای انتخاباتی سید ابراهیم رییسی، اظهار کرد: آقای رییسی در مناظرات سعی کرد خود را متفاوت با عقبه فکری گذشته خود نشان دهد.

- همچنین رییسی در زمان ثبت نام در انتخابات نیز خود را فراجناحی معرفی کرد و در مناظره ها هم سعی کرد چهره ای متفاوت از یک فرد اصولگرا از خود ارائه دهد و چهره ای فرا جناحی از خود نشان دهد.

حال باید در مقام عمل دید که آیا آقای رییسی فراجناحی عمل خواهد کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: با توجه به دیدگاه های افراطی جبهه پایداری، حضور آنها در کابینه آقای رییسی می تواند مشکل ساز باشد.

اگر افراطیون جبهه پایداری در کابینه ایشان حضور موثری داشته باشند، قطعاً ایشان موفق نخواهد شد و شعارهایشان نیز به این سادگی محقق نمی شود.

داریوش قنبری در خصوص ضرورت اجرایی شدن شعارهای انتخاباتی سید ابراهیم رییسی، اظهار کرد: آقای رییسی در مناظرات سعی کرد خود را متفاوت با عقبه فکری گذشته خود نشان دهد.

همچنین رییسی در زمان ثبت نام در انتخابات نیز خود را فراجناحی معرفی کرد و در مناظره ها هم سعی کرد چهره ای متفاوت از یک فرد اصولگرا از خود ارائه دهد و چهره ای فرا جناحی از خود نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست یک فعال اصلاح طلب از رییسی در مورد کابینه دولتش

درخواست یک فعال اصلاح طلب از رییسی در مورد کابینه دولتش