مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-24سياسي

عملکرد شورای شهر زاهدان در دوره های گذشته بررسی شود


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: منتخبین جدید باید عملکرد شورای شهر زاهدان در دوره های گذشته را بررسی و برای کار خود از هم اکنون برنامه ریزی داشته باشند.

- به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار منتخبین ششمین دوره انتخابات شورای شهر زاهدان، اظهار داشت: مردم زاهدان با وجود مشکلات متعدد در سطح شهر مستحق خدمت هستند و باید از همه توان برای خدمت به آنها استفاده کنید.

امام جمعه زاهدان افزود: قبل از شروع کار، حرف و وعده های خود را بنویسید و سپس در طول انجام کار ببینید که چه میزان به آن عمل کرده اید.

آیت الله محامی با اشاره به سخنان حضرت علی (ع) به یکی از فرمانداران خود افزود: امام علی (ع) در نامه ای به فرماندار خود توصیه هایی داشت و آن هم اینکه شغل جدیدی که به تو واگذار شده طعمه نیست که آن را ببلعی بلکه امانتی است که در اختیارت قرار گرفته و باید امانت دار باشی.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان ادامه داد: ممکن است برخی با ورود به عرصه انتخابات شورای شهر و در محاسبات خود به دنبال بالا رفتن از پلکان قدرت و ثروت اندوزی باشند اما باید توجه کرد که کار در این قسمت یک عرصه خدمت است نه سکوی قدرت و ثروت اندوزی و باید به این کار نگاه عبادی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد شورای شهر زاهدان در دوره های گذشته بررسی شود

عملکرد شورای شهر زاهدان در دوره های گذشته بررسی شود