مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-24سياسي

آذربایجان شرقی ظرفیتی مناسب برای توسعه همکاری های علمی با کشورهای همسایه


استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که تقویت دیپلماسی علمی راهکار مناسبی برای توسعه مناسبات بین المللی است، اظهار کرد: آذربایجان شرقی به دلیل موقعیت خاص و راهبردی خود، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر این که تقویت دیپلماسی علمی راهکار مناسبی برای توسعه مناسبات بین المللی است، اظهار کرد: آذربایجان شرقی به دلیل موقعیت خاص و راهبردی خود، ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه فعالیت ها و همکاری های مشترک علمی با کشورهای همسایه است.

محمدرضا پورمحمدی در دیدار با رییس و مدیران جامعه المصطفی، با قدردانی از خدمات و تلاش های این نهاد علمی، گفت: فعالیت های ارزشمند جامعه المصطفی، یکی از اقدامات اساسی، بلندمدت و ماندگار برای صدور انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سابقه دیرینه تشکیل دانشگاه ها و مجامع علمی در کشور، گفت: مرجعیت علمی ایران، قبل از انقلاب اسلامی کمرنگ شده بود و دانشجویان ما برای علم آموزی به خارج از کشور می رفتند، اما بعد از انقلاب با تلاش های خوبی که انجام شده این مرجعیت به کشور بازگشته است.

وی، حضور دانشجویانی از 130 کشور جهان در جامعه المصطفی را نشانگر مرجعیت علمی کشورمان برشمرد و گفت: حضور این نهاد علمی در کشورهای مختلف تحسین برانگیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذربایجان شرقی ظرفیتی مناسب برای توسعه همکاری های علمی با کشورهای همسایه

آذربایجان شرقی ظرفیتی مناسب برای توسعه همکاری های علمی با کشورهای همسایه