مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:202021-06-24سياسي

فعالیت 43 هزار گروه جهادی در کشور/ سپاه و بسیج کمک حال مردم هستند


جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر 43 هزار گروه جهادی آماده به کار در کشور وجود دارد و تمام آنها برای کمک به مردم در حوادث و اتفاقات گوناگون آمادگی کامل دارند.

- ، حمیدرضا الله بداشتی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه راه اندازی شورای تخصصی بسیج تجار و بازرگانان استان اظهارکرد: با توجه به اینکه اقتصاد پاشنه آشیل ما است، دشمن تمام همت خود را بر این قرار داده تا اقتصاد کشور را زمین گیر کند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در چند سال گذشته سوء مدیریتی که در کشور شاهد بودیم سبب شد معیشت مردم با مشکل مواجه شود.

وی بیان کرد: در حوادث طبیعی و همچنین موانعی که در اجتماع وجود دارد، بسیج و سپاه همواره کنار مردم و کمک حال آنها بوده اند.

بداشتی اضافه کرد: در حال حاضر 43 هزار گروه جهادی آماده به کار وجود دارد و تمام آنها به منظور کمک به مردم در حوادث طبیعی، ساخت و بازسازی خانه محرومان، بهبود معیشت مردم در قالب تهیه و توزیع بسته های معیشتی، اهدای جهیزیه به نوعروسان کم برخوردار و غیره از آمادگی کامل برخوردار هستند.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: با روی کار آمدن دولت خدمتگزار، وضعیت بهتر خواهد شد اما موانعی که با حوزه معیشت به ویژه سفره مردم ارتباط دارد جزو موانع اساسی بوده و حل آنها مشکل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 43 هزار گروه جهادی در کشور/ سپاه و بسیج کمک حال مردم هستند

فعالیت 43 هزار گروه جهادی در کشور/ سپاه و بسیج کمک حال مردم هستند