مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-24سياسي

مسابقات شهرستانی قرآن کریم در مازندران برگزار می شود


رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری چهل وچهارمین دوره مسابقات شهرستانی قرآن کریم به صورت منطقه ای در استان خبر داد.

- با اشاره به برگزاری چهل وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در مازندران، گفت: این دوره از مسابقات به علت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دو بخش خواهران و برادران بامحوریت پنج منطقه برگزار می شود.

وی افزود: منطقه یک در سالن توحید شهرستان بهشهر واقع در خیابان باهنر ساعت 8 صبح طی دو روز متوالی روزهای دوشنبه 14 و سه شنبه 15 تیر ماه برگزار می شود که گلوگاه و نکا نیز شهرستان های تابعه خواهند بود.

رییس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران اضافه کرد: منطقه دو این دوره از مسابقات در امامزاده عباس (ع) ساری ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 16 تیر ماه برگزار می شود که میاندورود نیز شهرستان تابعه خواهد بود.

سیفی بیان کرد: منطقه سه امامزاده قاسم (ع) شهرستان بابل ساعت هشت صبح روز شنبه 19 تیر ماه برگزار می شود که قائمشهر، بابلسر و بندپی نیز شهرستان های تابعه خواهند بود.

وی ادامه داد: منطقه چهار این دوره از مسابقات امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان آمل ساعت 8 روز یک شنبه 20 تیر ماه برگزار می شود که نور، لاریجان، بلده و محودآباد نیز شهرستان های تابعه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات شهرستانی قرآن کریم در مازندران برگزار می شود

مسابقات شهرستانی قرآن کریم در مازندران برگزار می شود