مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:152021-06-24اقتصادي

مجموع واکسن های وارداتی کرونا به 7 میلیون و 847 هزار دوز رسید


صبح امروز و با ورود محموله یک میلیون دوزی واکسن کووید 19 از مبدا چین به کشورمان، مجموع واکسن وارد شده از این کشور به 4 میلیون و 650 هزار دوز رسید؛ - ساعاتی پیش هجدهمین محموله واکسن وارداتی به کشورمان رسید تا مجموع واکسن های وارد شده به هشت میلیون دوز نزدیک شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صبح امروز و با ورود محموله یک میلیون دوزی واکسن کووید 19 از مبدا چین به کشورمان، مجموع واکسن وارد شده از این کشور به 4 میلیون و 650 هزار دوز رسید؛ یعنی بیش از 5 برابر واردات واکسن روسی اسپوتنیک و بالغ بر دو برابر واکسن وارداتی آسترازنکا-آکسفورد که از طریق سازوکار سازمان بهداشت جهانی و سبد کوواکس به کشورمان فروخته و تحویل شده است.

این ششمین محموله وارداتی واکسن از چین است.

محموله هایی که دوتای اولی هدیه دولت چین (250 هزار دوز) و صلیب سرخ این کشور (400 هزار دوز) بودند و مابقی، خرید های صورت گرفته توسط هلال احمر کشورمان که بعد از واردات به کشور در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان قرار می گیرند تا در شبکه بهداشت توزیع شده و به افراد اولویت دار تزریق شوند.

محموله ای که امروز به کشورمان رسید، بخش دوم خرید دو میلیون دوز واکسن از این مبدا است که یک میلیون دوز آن طی هفته گذشته به کشورمان منتقل شده و در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموع واکسن های وارداتی کرونا به 7 میلیون و 847 هزار دوز رسید

مجموع واکسن های وارداتی کرونا به 7 میلیون و 847 هزار دوز رسید