مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-24سياسي

ظرفیت جبهه انقلاب در انتخابات به درستی شناخته شد/قول دادیم معیشت مردم را حل کنیم


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه ما در این انتخابات ظرفیت های بسیار زیادی را کشف کردیم و نباید از آنها صرف نظر کنیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری،حجت الاسلام نصیرالدین یعقوبی، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران شب گذشته در مراسم شکرانه حضور مردم در انتخابات و تجلیل از فعالان جبهه  انقلاب استان در انتخابات اظهار کردد: در زمان جنگ، عملیات ها کار مهمی بود اما مهمتر از آن حفظ موقعیت بود، یعنی عملیات بزرگ و موفقیت آمیز که انجام شد اگر موقعیت آن را تثبیت نکنیم و آن را نگه نداریم و دشمن دوباره آن را تصرف کند و این یک فاجعه است و ما کوتاهی کرده ایم.

وی با بیان اینکه ما تا الان مطالبه گر بودیم اما از کنون پاسخگو هستیم، گفت: حال که پاسخگو هستیم باید حفظ موقعیت کنیم تا پاسخگویی درستی باشیم.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران ادامه داد: باید کار تشکیلاتی انجام دهیم اگر تشکیلات را تقویت نکنیم تیم ها و گردان ها را سازماندهی و بازسازی و توجیه نکنیم نمی توانیم پاسخگو باشیم.

یعقوبی با بیان اینکه ما در این انتخابات ظرفیت های بسیار زیادی را کشف کردیم نباید از آنها صرف نظر کنیم، خاطرنشان کرد: همه تشکل ها و کانون هایی را که سازماندهی شده اند حفظ شوند، کان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت جبهه انقلاب در انتخابات به درستی شناخته شد/قول دادیم معیشت مردم را حل کنیم

ظرفیت جبهه انقلاب در انتخابات به درستی شناخته شد/قول دادیم معیشت مردم را حل کنیم