مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-24ورزشي

گلایه دوچرخه سواران از بی توجهی حناچی به آسفالت فرسوده دور ورزشگاه آزادی + فیلم


دوچرخه سواران از وضعیت بد آسفالت دور مجموعه آزادی شکایت دارند و از شهردار تهران خواستند یک بار در این مکان دوچرخه سواری کند.

- گلایه دوچرخه سواران از بی توجهی حناچی به آسفالت فرسوده دور ورزشگاه آزادی + فیلم دوچرخه سواران از وضعیت بد آسفالت دور مجموعه آزادی شکایت دارند و از شهردار تهران خواستند یک بار در این مکان دوچرخه سواری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر گذرتان اطراف استادیوم آزادی بیفتد، حتما دوچرخه سوارانی را می بینید که اطراف مجموعه در حال تمرین هستند.

با توجه به اینکه دوچرخه سواری در بزرگراه ها و اتوبان ها بسیار پر خطر است و سالانه جان تعداد زیادی از ورزشکاران این رشته را گرفته است، تمرین در اطراف مجموعه آزادی می تواند برای رکابزنان امن تر باشد اما این مکان تمرینی هم بدون معضل نیست و سال های سال است که رکابزنان از کیفیت بد آسفالت آن شکایت دارند و بارها از شهرداری تهران خواسته اند که نسبت به ترمیم آسفالت دور مجموعه آزادی اقدام جدی کنند.

با توجه به اینکه شهردار تهران آخرین روزهای کاری خود را سپری می کند، دوچرخه سواران تقاضا دارند که اقدامی جدی برای آسفالت خیابان دور مجموعه انجام دهد.

محسن رحمانی از دوچرخه سواران فعال و حرفه ای ایران در این مورد به ایسنا گفت:خیلی از دوچرخه سواران شاکی هستند و از من خواسته اند صحبت کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه دوچرخه سواران از بی توجهی حناچی به آسفالت فرسوده دور ورزشگاه آزادی + فیلم

گلایه دوچرخه سواران از بی توجهی حناچی به آسفالت فرسوده دور ورزشگاه آزادی + فیلم