مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:052021-06-24سياسي

دوهزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در قم توزیع شد


جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم از توزیع دو هزار بسته معیشتی بین محرومان و آسیب دیدگان از کرونا در دهه کرامت خبر داد.

- ایسنا/قم جانشین فرماندهی قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قم از توزیع دو هزار بسته معیشتی بین محرومان و آسیب دیدگان از کرونا در دهه کرامت خبر داد.

سرهنگ محمود داودآبادی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا کمک های مومنانه و رسیدگی به معیشت محرومین و آسیب دیدگان از این ویروس جز ماموریت های سپاه و بسیج قرار گرفت: اظهار کرد: سازمان بسیج سازندگی استان قم از ابتدای سال 1400 تا کنون بالغ بر 7 هزار بسته معیشتی را بین محرومین نقاط مختلف شهر توزیع کرده است.

وی ادامه داد: در ایام پر خیر و برکت دهه کرامت نیز این رزمایش مومنانه با همکاری ستاد مردمی کریمه اهل بیت(س)، اقشار بسیج و گروه های جهادی دو هزار بسته معیشتی به ارزش هشت میلیارد و 600 میلیون ریال در نفاط مختلف استان قم توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قم با اشاره به اهدای جهیزیه به زوج های محروم در سالروز ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) خاطرنشان کرد: از ابتدای سال بالغ بر 60 سری جهیزیه با کمک اقشار بسیج، گروه های جهادی و خیرین تهیه و اهدا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوهزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در قم توزیع شد

دوهزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان از کرونا در قم توزیع شد