مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-24سياسي

تقویت دیپلماسی علمی راهکاری مناسب برای توسعه مناسبات بین المللی


تقویت دیپلماسی علمی راهکار مناسبی برای توسعه مناسبات بین المللی است.

- ، محمدرضا پورمحمدی صبح امروز پنج شنبه در دیدار با رییس و مدیران جامعه المصطفی، با قدردانی از خدمات و تلاش های این نهاد علمی، گفت: فعالیت های ارزشمند جامعه المصطفی، یکی از اقدامات اساسی، بلندمدت و ماندگار برای صدور انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به سابقه دیرینه تشکیل دانشگاه ها و مجامع علمی در کشور، گفت: مرجعیت علمی ایران، قبل از انقلاب اسلامی کمرنگ شده بود و دانشجویان ما برای علم آموزی به خارج از کشور می رفتند؛ اما بعد از انقلاب با تلاش های خوبی که انجام شده این مرجعیت به کشور بازگشته است.

پورمحمدی، حضور دانشجویانی از 130 کشور جهان در جامعه المصطفی را نشانگر مرجعیت علمی کشورمان برشمرد و گفت: حضور این نهاد علمی در کشورهای مختلف تحسین برانگیز است.

وی در عین حال تأکید کرد: موضوع جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه های کشور تنها به کمیت محدود نشده و باید کیفیت را نیز مورد توجه قرار دهیم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از فعالیت نمایندگی جامعه المصطفی در تبریز ابراز خرسندی کرد و گفت: تبریز و آذربایجان به دلیل موقعیت راهبری خود، ظرفیت بسیار مناسبی برای تقویت دیپلماسی علمی در سطح منطقه است و مدیریت استان آماده همکاری کامل برای تحقق این هدف و گسترش فعالیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت دیپلماسی علمی راهکاری مناسب برای توسعه مناسبات بین المللی

تقویت دیپلماسی علمی راهکاری مناسب برای توسعه مناسبات بین المللی