مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-24اقتصادي

275 دستگاه کمباین، مشغول برداشت غلات از مزارع کشاورزی قزوین هستند


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از آغاز برداشت گندم تاکنون 275 دستکاه کمباین فعال، کار برداشت غلات از مزارع کشاورزی استان را برعهده دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مجید اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: از آغاز برداشت گندم تاکنون 275 دستکاه کمباین فعال، کار برداشت غلات از مزارع کشاورزی استان را برعهده دارند.

وی افزود: بر اساس سوابق سال های گذشته، هر ساله در فصل برداشت در مجموع بیش از 600 کمباین در سطح استان فعالیت می کنند که از میزان، 137 دستگاه کمباین بومی استان و حدود 460 تا 470 دستگاه کمباین های مهاجر از سایر استان ها هستند که با کشاورزان استان در امر برداشت همکاری می کنند و در حال از این تعداد کمباین، 275 دستگاه در حال فعالیت هستند و با افزایش سطح برداشت سایر کمباین ها نیز به مرور به این تعداد اضافه می شوند.

وی با اشاره به اهمیت معاینه فنی کمباین ها به منظور کاهش ضایعات برداشت اظهار داشت: کمباین داران ملزم به دریافت برچسب معاینه فنی هستند و کلیه کمباین های فعال در برداشت غلات از مزارع کشاورزی استان معاینه فنی شده و سوخت مورد نیاز آن ها نیز تأمین شده است.

اسماعیلی به میانگین حدود 2 ,2 درصدی میزان ریزش کمباین های فعال در برداشت غلات استان در سال گذشته اشاره کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

275 دستگاه کمباین، مشغول برداشت غلات از مزارع کشاورزی قزوین هستند

275 دستگاه کمباین، مشغول برداشت غلات از مزارع کشاورزی قزوین هستند