مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:552021-06-24سياسي

جلسه هماهنگی مراسم و پیگیری حقوقی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران


جلسه «ستاد هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و پیگیری حقوقی و قضایی سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده» به ریاست معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد.

- جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مراسم تشییع و پیگیری حقوقی و قضایی سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده به ریاست معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این جلسه با حضور محمد خدادی معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد، متقیان مدیرعامل ایسنا، نوروزپور مدیرعامل ایرنا و نمایندگانی از سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان بهشت زهرا و وزارت راه و شهرسازی برگزار شده است.

این ستاد به دستور رییس جمهور مسئولیت هماهنگی مراسم تشییع و بزرگداشت دو خبرنگار فقید ایسنا و ایرنا و پیگیری امور مصدومان سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران و بررسی علل ماجرا را بر عهده دارد و کلیه پیگیری های حقوقی و قضایی مربوط به این سانحه تلخ بر عهده این ستاد گذاشته شده است.

در جلسه صبح امروز (پنجشنبه، 3 تیر) مقرر شد مراسم تشییع پیکر خبرنگاران ایسنا و ایرنا که در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی جان باخته اند، ساعت 9 صبح جمعه (4 تیر) در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر چهارشنبه (2 تیر) در حادثه واژگونی اتوبوس حامل تعدادی از خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از دریاچه اروم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه هماهنگی مراسم و پیگیری حقوقی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

جلسه هماهنگی مراسم و پیگیری حقوقی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران