مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-24اقتصادي

تشکیل کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در سمنان


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از تشکیل کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی با همکاری دستگاه های نظارتی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، جواد انوری اظهار کرد: در سال گذشته، حدود 200 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده در استان سمنان به شهرداری ها و دهیاری استان پرداخت شده که نسبت به سال قبل، 35 درصد افزایش داشته است.

وی از تشکیل کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی با همکاری دستگاه های نظارتی خبر داد و عنوان کرد: تشکیل این کارگروه و برگزاری جلسات مدون در راستای مبارزه جدی با فرار مالیاتی می تواند نقش بسزایی را در ایجاد عدالت مالیاتی ایفا کند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: در راستای اجرای ماده 97 قانون مالیات های مستقیم، از عملکرد سال 1398 به بعد، مبنای تعیین درآمد مشمول مالیات اشخاص حقیقی، اظهارنامه مالیاتی آنهاست.

انوری بیان کرد: اظهارنامه هایی که در مرحله نخست، به صورت شفاف و با رعایت مقررات، تنظیم و در موعد مقرر تسلیم شود و اطلاعات آنها با بانک های اطلاعاتی سازمان همخوانی داشته باشد، بدون رسیدگی و صدور برگ تشخیص، مورد پذیرش قرار می گیرد و برگ قطعی آنها صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در سمنان

تشکیل کارگروه مبارزه با فرار مالیاتی در سمنان