مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-24اجتماعي

نذری که مقبول افتاد/ ضمانت وام 96 زوج جوان توسط یک همدانی


هادی بهرامی؛ دبیر بازنشسته آموزش و پرورش و «خیر ازدواج» در همدان است، این روزها که ارزش را به جیب آدمی می سنجند او انسانیت را فریاد می زند و نذر می کند برای به هم رساندن زوج های جوان دست خدا باشد، - خبرگزاری فارس- همدان: همه چیز از یک راز آغاز شد، رازی که البته برای ما هم عیان نشد، اما رازی دیگری را برملا ساخت، زیبایی را به تصویر کشید، از عشق گفت و از سرودن سمفونی دست خدا برای جوانان شد، برای شروع زندگی جوانانی که تعدادشان به 96 زوج می رسد.

آقاهادی نذر کرده بود که خدا اگر گره از کارش باز کند، گره از کار 50 جوان بگشاید اما وقتی سقف تعهدش تکمیل شد تازه مزه دست خدا بودن زیر دندانش رفته و حالا می خواهد تعداد جوانان را بیشتر کند.

اوج داستان زمانی رخ می دهد که جوانی ناامید و نالان، دست از پا درازتر از بانک برمی گردد اما آقاهادی به اذن خدا از راه می رسد، اینکه جوان با خدای خود چه گفت و چگونه دلش شکسته بود را نمی دانم اما پروردگار پیش از آنکه دل جوان بشکند، آقای بهرامی را روانه بانک کرده بود تا بنده اش بداند او همواره یار و یاور مخلوقاتش است.

انگار خدا معجزه برای انسان ها را به وسیله انسان های دیگر رقم می زند، قبل از آنکه دل آدمی بشکند و آن تار مو از هم گسسته شود، او مددش را رسانده است، قهرمان ما نگفت که دلیل این نذر چیست و دقیقا چه شد که تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذری که مقبول افتاد/ ضمانت وام 96 زوج جوان توسط یک همدانی

نذری که مقبول افتاد/ ضمانت وام 96 زوج جوان توسط یک همدانی