مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-24اقتصادي

جهش 256 درصدی گازرسانی روستایی در شهرستان نی ریز


مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد که گازرسانی به روستاهای نی ریز در دو سال گذشته از رشد 256 درصدی برخوردار بوده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس اعلام کرد که گازرسانی به روستاهای نی ریز در دو سال گذشته از رشد 256 درصدی برخوردار بوده است.

غلامعباس حسینی گفت: انقلاب در حوزه گازرسانی این شهرستان در 2 سال اخیر باعث اتصال 74 روستا به شبکه گاز شد که نشان دهنده رشدی 256 درصدی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت گاز فارس حسینی با اشاره به اجرای 51 طرح گازرسانی روستایی در بخش های قطرویه، مشکان و مرکزی نی ریز افزود: تا پیش از سال 98 ، 29 روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار بودند، اما با تلاش جهادگران شرکت گاز فارس، هم اکنون 74 روستا از مزایای گاز طبیعی بهره مند شدند که بیانگر نهضت گازرسانی به روستاییان نی ریز است.

حسینی خاطرنشان کرد: این طرح ها با 280 کیلومتر لوله گذاری و هزینه ای بالغ بر 120 میلیارد تومان اجرا شده و سه هزار و 500 خانوار روستایی از مزایای آن برخوردار شدند.

او با اشاره به این که هم اکنون 100درصد جمعیت شهری و بیش از 90 درصد جمعیت روستایی نی ریز از این انرژی پاک بهره مند هستند، ادامه داد: در حوزه صنایع نیز با گازرسانی به 5 محور تولیدی و صنعتی علی آباد شور، کارخانه کنستانتره انار نی ریز، محور مشکان-شهریاری منتهی به روستای معدن، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش 256 درصدی گازرسانی روستایی در شهرستان نی ریز

جهش 256 درصدی گازرسانی روستایی در شهرستان نی ریز