مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:202021-06-24سياسي

برخورد با فساد اداری اولویت شورای ششم در قزوین است


قائم مقام حزب موتلفه استان قزوین مطرح کرد: برخورد با فساد اداری و رشوه با اصلاح ساختاری باید اولویت شورای ششم در قزوین قرار بگیرد.

- پیرامون اولویت های پیش روی شورای شهر ششم شهر قزوین بیان کرد: از مهمترین موضوعات پیش روی شورای شهر اصلاح ساختار خدمت رسانی شهرداری به شهروندان است چرا که به نظر می رسد این پروسه معیوب است و شهروندان در مواجهه با کارهایی که به شهرداری ختم می شود دچار مشکل هستند.

این فعال رسانه ای ادامه داد: برای بسیاری از خدمات لازم است که شهروندان به صورت حضوری به شهرداری ها مراجعه کنند در حالی که می توان این ساختار را اصلاح کرد و خدمات را از طریق بستر الکترونیک و اینترنت ارائه داد، این رویکرد علاوه بر صرفه جویی در وقت شهروندان زمینه های ارتکاب به جرم هایی مانند فساد اداری و رشوه را کاهش می دهد.

وی بیان کرد: متاسفانه در برخی بخش های شهرداری ها بعضی از کارمندان رشوه می گیرند و این مسئله غیر قابل انکار است، برخود با افراد خاطی و پاکسازی فضا نیز باید هر چه زودتر در دستور کار شورای شهر قرار بگیرد.

خورگامی تبیین کرد: روی کار آمدن مدیران انقلابی که روحیه مبارزه با فساد و عدالت طلبی داشته باشند نیز از اولویت هایی است که باید به آن رسیدگی شود، در سنوات گذشته مدیرانی در بدنه شهرداری حضور داشته اند که با عوض شدن هر شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با فساد اداری اولویت شورای ششم در قزوین است

برخورد با فساد اداری اولویت شورای ششم در قزوین است