مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:152021-06-24بين الملل

دستیابی به توافق بر سر برجام در گرو حل و فصل تمام مسائل است!


یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در مورد ادامه مذاکرات وین مدعی شد که دستیابی به یک توافق برای بازگشت به برجام در گروی توافق بر سر تمام مسائل مورد اختلاف است! - به نقل از رویترز، یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا که خواست نامش فاش نشود، شامگاه چهارشنبه به وقت واشنگتن با اذعان به احتمال تهیه پیش نویس متن هایی از سوی مذاکره کنندگان ادعا کرد: تا زمانی که همه مسائل حل و فصل نشود، توافقی در کار نخواهد بود .

این سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: در طول مذاکرات با این پیچیدگی، مذاکره کنندگان سعی می کنند متنی را تهیه کنند که مسائل عمده و اصلی را در بر بگیرد، اما تکرار می کنم، تا زمانی که درباره همه مسائل توافق نشود، هیچ توافقی در کار نیست! روز گذشته فرانک ریستر وزیر فرهنگ فرانسه نیز در سخنانی گفت که مذاکرات مربوط به برنامه هسته ای ایران باید هرچه سریع تر به نتیجه برسند؛ چراکه زمان در حال از دست رفتن است.

بر اساس این گزارش، ریستر که این سخنان را در جلسه مشترک خود با پارلمان فرانسه مطرح می کرد، گفت در صورتیکه شاهد پیشرفت در روند مذاکرات هسته ای وین نباشیم، طی روزها یا هفته های آتی تصمیمات سختی باید اتخاذ شود.

این مقام ارشد دولت فرانسه توضیح بیشتری در خصوص ماهیت آنچه وی، از آن به عنوان تصمیمات سخت یاد کرد، نداد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به توافق بر سر برجام در گرو حل و فصل تمام مسائل است!

دستیابی به توافق بر سر برجام در گرو حل و فصل تمام مسائل است!