مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:102021-06-24اقتصادي

کشت گل و گیاهان زینتی در 475 هکتار از اراضی رودسر


رییس جهاد کشاورزی رودسر، با بیان اینکه 475 هکتار از اراضی شهرستان رودسر زیر کشت گل و گیاهان زینتی قرار دارد، گفت: این شهرستان قطب پرورش گل و گیاهان زینتی استان گیلان است.

- ایسنا/گیلان رییس جهاد کشاورزی رودسر، با بیان اینکه 475 هکتار از اراضی شهرستان رودسر زیر کشت گل و گیاهان زینتی قرار دارد، گفت: این شهرستان قطب پرورش گل و گیاهان زینتی استان گیلان است.

عبدالله غلامپور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سالانه حدود 150 میلیارد ریال درآمد از محل گل و گیاه عاید گلکاران چابکسری می شود، افزود: 475 هکتار از اراضی شهرستان رودسر زیر کشت گل و گیاهان زینتی قرار دارد.

وی از فعالیت 2100 باغدار رودسری در عرصه پرورش گل و گیاه خبر داد و خاطرنشان کرد: سالانه به طور میانگین پنج میلیون و 200 هزار اصله گل در شهرستان رودسر تولید می شود.

رییس جهاد کشاورزی شهرستان رودسر، این شهرستان را قطب پرورش گل و گیاهان زینتی استان گیلان دانست و اضافه کرد: گل و گیاه تولید شده در این شهرستان علاوه بر استان گیلان و استان های مجاور، در خارج از کشور نیز بازار دارد.

غلامپور، از تولید 260 تن گل گاوزبان در شهرستان رودسر طی سال گذشته خبر داد و یادآور شد: این میزان تولید گل گاوزبان نسبت به سال قبل تر 10 درصد افزایش را نشان می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت گل و گیاهان زینتی در 475 هکتار از اراضی رودسر

کشت گل و گیاهان زینتی در 475 هکتار از اراضی رودسر