مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-24اقتصادي

صادرات 132 هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 132 هزارتن کالای ایرانی در فصل بهار از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ی استان اردبیل، کلیم اله وثوقی صبح امروز در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار اظهار کرد:  بیش از 132 هزارتن کالای ایرانی در فصل بهار از پایانه مرزی بیله سوار صادر شده است که افزایش 158 درصدی صادرات کالا از این پایانه را شاهد هستیم.

وی افزود: محصولات کشاورزی، انواع شیشه، نئوپان، انواع بنزین، سنگ ساختمانی، انواع کاشی، خرما، نمک و پروفیل، عمده کالاهای صادر شده ایرانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تشریح کرد: طی این مدت، 112 هزار تن کالا توسط 4 هزار و 886 دستگاه کامیون ایرانی و 20 هزار تن کالا نیز توسط یک هزار و 12 دستگاه کامیون گرجی، آذری، روسی، تاجیکستان، قزاقستان و قرقیزستان از مرز خارج شده است.

وی از صادرات کالاها به کشورهای آذربایجان، روسیه،گرجستان و حوزه تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار در مدت یاد شده 100 درصد کاهش یافته، گفت: عملیات گندزدایی، ضدعفونی و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در سالن های تجاری و محوطه پایانه مرزی بیله سوار جهت مبارزه با ویروس کرونا در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 132 هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار

صادرات 132 هزارتن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار