مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-24سياسي

تأکید نماینده ایران در سازمان ملل بر رفع کامل تحریم های یکجانبه علیه سوریه


سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل بر رفع کامل تحریم های یکجانبه علیه سوریه تأکید کرد و گفت: به تلاش ها برای کمک به مردم و دولت سوریه ادامه می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در نیویورک در سخنرانی خود در نشست چهارشنبه شورای امنیت این سازمان که برای بررسی تحولات بشردوستانه سوریه باشد، که در همه قطعنامه های شورای امنیت بر این موارد تأکید شده است.

وی بار دیگر بر عدم سیاسی کاری در برخورد با پرونده های حقوق بشری سوریه تأکید کرد و افزود: جامعه جهانی بایستی بر اقدامات بشردوستانه در سوریه که به سرعت از رنج و درد مردم نیازمند کاسته و شرایط را برای بازگشت هر چه سریع تر پناهندگان و آوارگان و کمک به ثبات طولانی مدت در این کشور فراهم کند، متمرکز شود.

* به تلاش ها برای کمک به مردم و دولت سوریه ادامه می دهیم به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، معاون نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اضافه کرد: ما بار دیگر بر تعهد خود برای حل مسالمت آمیز بحران سوریه و ابقای یکپارچگی و تمامیت ارضی این کشور تأکید کرده و خواستار پایان اشغال بخش هایی از این سرزمین، عقب نشینی همه نیروهای خارجی ناخوانده از این کشور، توقف حمایت از هرگونه گرایش تجزیه طلبانه و جلوگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید نماینده ایران در سازمان ملل بر رفع کامل تحریم های یکجانبه علیه سوریه

تأکید نماینده ایران در سازمان ملل بر رفع کامل تحریم های یکجانبه علیه سوریه