مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:002021-06-24اقتصادي

85 درصد از پروژه مسکن مهر پردیس تکمیل شده است


مدیرعامل شرکت عمران پردیس از تکمیل 85 درصد از پروژه های مسکن مهر این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی هدایت صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هم اکنون از مجموع 82 هزار واحد مسکن مهر، تقریباً 70 هزار واحد تکمیل شده است اظهار داشت: تلاش ما این است که شهریور ماه سال جاری هم حدود 7 هزار واحد را تکمیل و به مردم و متقاضیان تحویل دهیم.

هدایت بیان داشت: علی رغم این که بخشی از این پروژه ها در سال 99 و 98 شروع شده تا آخر امسال پرونده مسکن مهر پردیس را جمع و تکمیل کنیم.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در پردیس در سه بخش کارها را پیش می بریم، موضوع اول تکمیل واحدهای مسکن مهر و واحدهای طرح اقدام ملی است که توجه ویژه به آنها صورت گرفته، موضوع دوم در بخش زیرساخت های هر 2 پروژه است و سومین مورد نیز در خصوص موارد روبنایی پروژه ها و فازهای مسکن مهر می باشد.

وی افزود: باقی مانده واحدها پروژه هایی است که عملیات اجرایی آن ها در سال 98 بابت کسری واحدها شروع شده که تلاش می کنیم تا آخر سال کامل کنیم که در کنار بحث تکمیل واحدها نیز موضوع دیگر این است که تمام منابع هزینه های آن را خود مجموعه دولت و شرکت عمران تقبل می کند، چرا که مردم خیلی وقت است که آورده ای نمی دهند و تسهیلات بانکی هم تمام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

85 درصد از پروژه مسکن مهر پردیس تکمیل شده است

85 درصد از پروژه مسکن مهر پردیس تکمیل شده است