مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-24ورزشي

ملایر میزبان مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان کشور است


حدود 200 نفر از نوجوانان ورزشکار کشور و 25 داور و ناظر در این مسابقات حضور دارند که تمامی زمینه های لازم به ویژه تامین خوابگاه مورد نیاز باید برای این تعداد ورزشکار مهیا شود.

- معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر گفت: این شهرستان از چهارم تا نهم تیر میزبان مسابقات لیگ فوتسال کشوری در رده سنی نوجوانان است که 12 تیم از استان های سراسر کشور در این مسابقات حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ حسین فارسی عصر چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مسابقات لیگ فوتسال کشور در شهرستان ملایر افزود: حدود 200 نفر از نوجوانان ورزشکار کشور و 25 داور و ناظر در این مسابقات حضور دارند که تمامی زمینه های لازم به ویژه تامین خوابگاه مورد نیاز باید برای این تعداد ورزشکار مهیا شود.

وی خواستار استفاده از ظرفیت دانشگاه های ملایر، آموزش و پرورش و دیگر دستگاه های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات شد و بیان کرد: با توجه به اینکه ملایر در شرایط نارنجی کرونا قرار دارد، تمام دستورالعمل های لیگ را باید با شرایط کرونایی مد نظر قرار داد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه مسابقات لیگ فوتسال باید برابر دستورالعمل های کرونا و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود، گفت: ورزشکاران باید قبل از ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملایر میزبان مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان کشور است

ملایر میزبان مسابقات لیگ فوتسال نوجوانان کشور است