مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:502021-06-24سياسي

ضرورت توجه بنیاد مسکن به مشکلات اجرای طرح هادی در برخی روستاها


اجرای طرح هادی در برخی روستاها با مشکل مواجه است که بنیاد مسکن باید به عنوان توجه لازم را داشته باشد.

- ، آیت الله رسول فلاحتی صبح پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام حسین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) از فرصت ها به بهترین شکل استفاده کردند، اظهار کرد: تأسیس بنیاد مسکن و حساب 100 یکی از این فرصت ها و یادگاری ارزشمند از امام راحل است.

وی به حضور همیشگی بنیاد مسکن در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ایران یکی از کشورهای حادثه خیز است لذا باید برای جلوگیری از حوادث استحکام بناها مورد توجه جدی قرار گیرد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه فعالیت بنیاد مسکن در راستای حفظ جان مردم است، گفت: در سال های گذشته بنیاد مسکن در راستای کمک به مردم در حوادث حضور داشته و در زمینه استحکام بناها تلاش کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان، احداث مسکن برای محرومان را از فعالیت های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان و اضافه کرد: طرح هادی از جمله فعالیت های است که توسط بنیاد مسکن در حال انجام بوده و در توسعه روستایی اثرگذار است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به اجرای طرح های هادی در روستاها، تأکید کرد: اجرای طرح هادی در بعضی مناطق با مشکلاتی مواجه است و در این راستا رضایت مردم باید مد نظر متولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه بنیاد مسکن به مشکلات اجرای طرح هادی در برخی روستاها

ضرورت توجه بنیاد مسکن به مشکلات اجرای طرح هادی در برخی روستاها