مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:502021-06-24پزشكي

هنوز سویه دلتا در خوزستان دیده نشده است/ در دوز دوم، واکسن متفاوت تزریق نمی شود


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه سویه دلتا یا هندی ویروس کرونا در حال حاضر یکی از تهدیدهای جامعه جهانی است، گفت: - هنوز سویه "دلتا" در خوزستان دیده نشده است/ در دوز دوم، واکسن متفاوت تزریق نمی شود ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه سویه دلتا یا هندی ویروس کرونا در حال حاضر یکی از تهدیدهای جامعه جهانی است، گفت: هنوز در خوزستان با سویه هندی کرونا مواجه نشده ایم.

کشتی های متعددی در بنادر استان خوزستان پهلو می گیرند اما همه آن ها به صورت کامل بررسی می شوند و اگر موارد مشکوکی مشاهده شود، به سرعت ایزوله خواهند شد.

دکتر سیدمحمد علوی با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا اظهار کرد: واکسن کرونا در کشور با هزار سختی و مشکلات فراوان تهیه و از خارج از کشور وارد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: حدود دو سه هفته واکسن در کشور وجود نداشت و مراکز بهداشت، علی رغم آمادگی برای واکسیناسیون، واکسنی در اختیار نداشتند تا به گروه های مورد نظر تزریق کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: برخی اختلالاتی که در واکسیناسیون به وجود آمد، علاوه بر نبود واکسن، به دلیل آن بود که برخی از افرادی که دوز اول واکسن را دریافت کرده بودند، احساس می کردند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز سویه دلتا در خوزستان دیده نشده است/ در دوز دوم، واکسن متفاوت تزریق نمی شود

هنوز سویه دلتا در خوزستان دیده نشده است/ در دوز دوم، واکسن متفاوت تزریق نمی شود