موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:402021-06-24اقتصادي

3 واحد استخراج رمز ارز مجوز دار در زنجان وجود دارد


سه واحد استخراج رمز ارز مجوز دار در استان زنجان وجود دارد.

- ، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در جمع فعالین صنعتی در محل اتاق بازرگانی زنجان، به کمبود برق و قطعی برق صنایع و واحدهای تولیدی اشاره کرد و گفت: در زمان حاضر سه واحد استخراج رمز ارز مجوزدار در استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: با توجه به وضعیت کنونی هیچ واحدی حق فعالیت ندارد و با هماهنگی دادستانی برخورد جدی با استخراج کنندگان رمز ارزهای بدون مجوز نیز آغاز شده است.

استاندار زنجان با بیان اینکه برنامه ریزی دقیق در خصوص قطعی برق در مناطق مختلف، گفت: با تشکیل جلسه و هماهنگی بین بخشی باید اقدامات لازم انجام بگیرد تا مشکلی در این خصوص ایجاد نشود.

حقیقی بر لزوم تغییر الگوی کشت در محصولات کشاورزی استان به ویژه سیر اشاره کرد و افزود: باید جهاد کشاورزی و بخش تحقیقاتی آن مطالعات کاربردی و عملیاتی داشته باشند.

وی به ارتقای 15 رتبه ای شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولت در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این ارتقاء رتبه نشان از اقدام و توجه به برنامه ریزی ها و فعالیت این حوزه است.

استاندار زنجان تصریح کرد: میزان صادرات استان طی سال 98، 223 میلیون دلار بوده و این رقم در سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی 218 میلیون دلار هدف گذاری شده بود که در سال گذشته به 270 میلیون دلار افزایش یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 واحد استخراج رمز ارز مجوز دار در زنجان وجود دارد

3 واحد استخراج رمز ارز مجوز دار در زنجان وجود دارد