مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-24اقتصادي

سعودی ها هزینه های حج را بالا بردند/ حج لاکچری 116 میلیون تومان!


با توجه به شیوع کرونا امسال حدود 60 هزار ساکن عربستان به حج تمتع مشرف می شوند که عربستان با توجه به کاهش تعداد زوار و لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، - زیارت خانه خدا در ایام کرونا حج تمتع 1442 در سه گروه قیمتی از 85 تا 116 میلیون تومان بر همین اساس، سه گروه قیمتی از سوی عربستان برای عملیات حج تمتع پیش بینی شده است که گروه اول با عنوان برج ویژه میهمانان است و بیش ترین هزینه را به خود اختصاص داده است؛ به طوری که در این گروه قیمتی، افراد در برج های منا اسکان داده می شوند و به صورت ویژه به زیارت خانه خدا خواهند پرداخت.

هزینه در نظر گرفته شده برای این گروه، 16 هزار و 560 ریال سعودی است که با احتساب ریال سعودی با قیمت حدود 7 هزار تومان به صورت آزاد، هزینه این گروه حدود 116 میلیون تومان خواهد بود.

گروه دوم قیمتی با عنوان چادر ویژه میهمان پیش بینی شده که هزینه این گروه نیز 14 هزار و 381 ریال سعودی (حدود 100 میلیون تومان) است.

در این گروه قیمتی زائران در چادرهای نزدیک جمرات اسکان می یابند و خدمات غذایی آنها نسبت به گروه های عمومی ویژه است.

در گروه سوم قیمتی با عنوان چادر عمومی میهمان نیز زائران به صورت معمولی در فضای باز خواهند بود و هزینه آن نیز 12 هزار و 113 ریال سعودی (حدود 85 میلیون تومان) اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سعودی ها هزینه های حج را بالا بردند/ حج لاکچری 116 میلیون تومان!

سعودی ها هزینه های حج را بالا بردند/ حج لاکچری 116 میلیون تومان!