مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:302021-06-24سياسي

استاندار آذربایجان غربی فوت 2 خبرنگار در حادثه نقده را تسلیت گفت


استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی، جان باختن 2 تن از خبرنگاران را در حادثه واژگونی اتوبوس در نقده تسلیت گفت.

- ، محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه در این پیام آورده است: جان باختن 2 تن از خبرنگاران پرتلاش و متعهد عرصه رسانه خانم ها مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی از خبرگزاری های ایسنا و ایرنا بر اثر واژگونی اتوبوس در محور نقده مایه تأثر و تأسف شدید اینجانب شد.

در ادامه این پیام آمده است: دوستان خبرنگار که همواره برای انعکاس دستاوردهای نظام همراه دولت بوده و هستند؛ متأسفانه بر اثر حادثه ای دلخراش دچار مصدومیت شده و 2 تن از بانوان فرهیخته این عرصه نیز جان خودشان را از دست دادند.

استاندار آذربایجان غربی در این پیام ضمن تسلیت به جامعه رسانه ای کشور و خانواده های این عزیزان و عذر خواهی بابت اتفاق تلخ رخ داده، تاکید کرده است: با توجه به پیگیری های رییس جمهوری و دیگر مقامات ارشد کشور، علاوه بر رسیدگی کامل به درمان مصدومان، به طور قطع با مقصران احتمالی این حادثه برخورد لازم صورت خواهد گرفت؛ برای مصدومان شفای عاجل و برای 2 عزیز از دست رفته غفران الهی از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

عصر روز چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر بازگشت از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه، 2 تن از خبرنگاران شامل خبرنگاران ایرنا و ایسنا جان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان غربی فوت 2 خبرنگار در حادثه نقده را تسلیت گفت

استاندار آذربایجان غربی فوت 2 خبرنگار در حادثه نقده را تسلیت گفت