مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-24سياسي

تماس با حرم امام حسین (ع) برای مشترکان همراه اول رایگان شد


سامانه 1640 که به منظور برقراری تماس ایرانیان با حرم امام حسین (ع) سال گذشته راه اندازی شده بود، از امروز برای مشترکان همراه اول رایگان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، سال گذشته پس از ممنوعیت تشرف زائران خارجی و به ویژه ایرانیان در ایام اربعین، عتبه حسینیه (ع) با راه اندازی ارتباط مستقیم تلفنی ویژه ایرانیان از جوار ضریح سیدالشهدا (ع) موافقت کرد و تلاش جوانان کشورمان برای این امر به ثمر نشست.

بر همین اساس، سامانه 1640 بدون پیش شماره برای برقراری تماس تلفنی با حرم سیدالشهدا (ع) راه اندازی شد و عاشقان حسینی در هر ساعت شبانه روز با این شماره تماس گرفته و صدای حرم ارباب را شنیدند.

تماس با این سامانه از ابتدای راه اندازی با هماهنگی صورت گرفته به صورت تماس با تلفن ثابت بود که امروز سیدیاسر رایگانی، مدیرکل ارتباطات و سخنگوی همراه اول در توییتی از رایگان شدن تماس با این سامانه برای مشترکان همراه اول خبر داد.

با این امر، دیگر مشترکان همراه اول در هر ساعتی از شبانه روز می توانند بدون پرداخت هزینه با حرم امام حسین (ع) ارتباط تلفنی برقرار کرده و به صدای اطراف حرم گوش دهند.

امید است با توجه به دلتنگی عاشقان حسینی در ماه های اخیر و وعده های محقق نشده دولت درباره ازسرگیری سفر به عتبات، سایر اپراتورها و مخابرات ایران نیز به من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماس با حرم امام حسین (ع) برای مشترکان همراه اول رایگان شد

تماس با حرم امام حسین (ع) برای مشترکان همراه اول رایگان شد