مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-24سياسي

مبارزه با مواد مخدر نیازمند ظرفیت های مردمی است


 استاندار خراسان جنوبی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مردمی برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: نباید در مبارزه با مواد مخدر معطل اعتبارات باشیم و باید در این زمینه از ظرفیت های مردمی نیز استفاده کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی  استاندار خراسان جنوبی بر لزوم بهره گیری از ظرفیت مردمی برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و گفت: نباید در مبارزه با مواد مخدر معطل اعتبارات باشیم و باید در این زمینه از ظرفیت های مردمی نیز استفاده کنیم.

حمید ملانوری، روز گذشته 2 تیر در بازدید از پارکینگ خودرویی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: مدیران باید نگاه خود را در امر مبارزه با مواد مخدر تغییر داده و فعالیت هایشان را در این حوزه بر مبنای کارهای آموزشی و فرهنگی انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با تاکید بر اینکه موضوع مبارزه با مواد مخدر بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد گفت: مدیران و کارکنان باید در این زمینه، نگاه مسئولیت پذیر و دغدغه مند داشته باشند.

استاندار خراسان جنوبی به تاکید مقام معظم رهبری بر انجام کارها با پیوست فرهنگی اشاره و تصریح کرد: انجام همه امور با پیوست فرهنگی، نتیجه بهتری به همراه دارد.

وی اظهار داشت: در همین راستا و بنا به مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان دستگاه هایی که برای انعکاس عملکردشان از ظرفیت رسانه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با مواد مخدر نیازمند ظرفیت های مردمی است

مبارزه با مواد مخدر نیازمند ظرفیت های مردمی است