مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:152021-06-23سياسي

نوبخت: تلاش ما پرداخت کامل پاداش همه بازنشستگان، گندمکاران و پیمانکاران است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: تلاش ما پرداخت کامل پاداش همه بازنشستگان، گندمکاران و پیمانکاران است و نمی خواهیم این پرداخت را به دولت بعد واگذار کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، مجلس شورای اسلامی و مدیران ارشد استان با بیان اینکه تلاش می کنیم دولت بعد با کمترین مشکل مواجه شود، اظهار کرد: در 40 روز باقی مانده از عمر این دولت تلاش می کنیم مشکلات پیش روی مردم را رفع کنیم تا دولت بعد با کمترین مشکل مواجه باشد.

وی تصریح کرد: خود را موظف و مسوو ل به پاسخگویی در قبال قول ها و وعده های خود می دانیم.

  * برای موفقیت دولت سیزدهم دعا می کنیم/ می توانیم با انسجام ملی در مقابل دشمنان بایستیم و مشکلات را رفع کنیم معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: دشمنان صرفا قطعنامه صادر نمی کنند بلکه به لحظه رصد می کنند که چگونه می توان راه های تنفس کشور را قطع کرد.

وی با اشاره به اینکه می توانیم با انسجام ملی در مقابل دشمنان بایستیم و مشکلات را رفع کنیم، خاطرنشان کرد: در سفر قبل به گلستان تعهد اجرای 39 طرح با اعتبار 893 میلیارد تومان را دادم که بیش از یک هزار و 340 میلیارد تومان برای اجرای آن هزینه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: تلاش ما پرداخت کامل پاداش همه بازنشستگان، گندمکاران و پیمانکاران است

نوبخت: تلاش ما پرداخت کامل پاداش همه بازنشستگان، گندمکاران و پیمانکاران است