مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:002021-06-23اقتصادي

21 مرکز برای خرید گندم کشاورزان در استان سمنان آماده شده است


مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان با اشاره به آغاز طرح خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان، گفت: 21 مرکز برای خرید گندم کشاورزان آماده شده است.

- ، با اشاره به آغاز طرح خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان سمنان طی سال زراعی جاری، بیان کرد: 21 مرکز در هشت شهرستان استان سمنان برای خرید تضمینی گندم با حضور کارشناسان تعاون روستایی آماده و این کار بدون مشکل انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرکت های تعاون روستایی در واقع امسال به مباشرت از اداره کل غله نسبت به خرید تضمینی گندم کشاورزان مبادرت ورزیده اند، تاکید داشت: هدف ما حمایت از کشاورزان و خرید کامل و تضمینی گندم است.

مدیرکل تعاون روستایی استان سمنان با بیان اینکه گندم کشاورزان استان به ازای هر کیلوگرم پنج هزار تومان خریداری و انبار می شود، ابراز داشت: 15 هزار تُن گندم تا ابتدای تیرماه 1400 از کشاورزان استان خریداری شده است.

عباس پور با بیان اینکه به دلیل اقلیم استان سمنان، گندم ها در هر بخش یک زمان دروی خاص دارند در نتیجه خرید تضمینی گندم هنوز ادامه دارد، گفت: در غرب استان از 15 خرداد ماه 1400 نسبت به خرید تضمینی گندم اقدام و کم کم این منطقه به اتمام خواهد رسید و سپس مراکز شرق استان، میزبان گندم درو شده توسط کشاورزان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

21 مرکز برای خرید گندم کشاورزان در استان سمنان آماده شده است

21 مرکز برای خرید گندم کشاورزان در استان سمنان آماده شده است