مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:002021-06-23اقتصادي

کمبود آب مانع اصلی توسعه صنعتی خراسان شمالی است


استاندار خراسان شمالی با اشاره به صنایع بزرگ استان و لزوم ایجاد صنایع پایین دستی در این حوزه، گفت: کمبود آب مانع اصلی بر سر راه توسعه صنعتی خراسان شمالی است.

- و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی در دیدار وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: کمبود آب مانع اصلی بر سر راه توسعه صنعتی در این خطه از شمال شرق کشور با وجود داشتن ظرفیت های بزرگ صنعتی است.

استاندار خراسان شمالی راهکار برون رفت استان از مشکل کم آبی و توسعه سرمایه گذاری صنعتی را الحاق خراسان شمالی به طرح انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان دانست و ادامه داد: با هدف توسعه متوازن منطقه ای، رفع محرومیت ها، ایجاد اشتغال پایدار و ایجاد صنایع پسین و پیشین آلومینا و فولاد، خواستار بهره مندی استان خراسان شمالی در اجرای طرح انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان به شرق کشور هستیم.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی در این دیدار خواهان ورود بیشتر سازمان های وابسته به وزارت صنعت در حوزه بستر سازی برای سرمایه گذاری زنجیره تولید واحدهای بزرگ صنعتی استان شد و گفت: اجرای طرح های تولیدی و اقتصادی و کمک به ایجاد بسترهای سرمایه گذاری از رسالت های این سازمان ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب مانع اصلی توسعه صنعتی خراسان شمالی است

کمبود آب مانع اصلی توسعه صنعتی خراسان شمالی است