مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 02:552021-06-23سياسي

زاکانی: دولت سیزدهم مخالف قبیله گرایی و باندبازی است


رییس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه دولت رییسی مخالف باندبازی و قبیله گرایی است، گفت: زمینه فعالیت شایستگان در این دولت فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شامگاه چهارشنبه در جشن پیروزی آیت الله سید ابراهیم رییسی در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت رهایی از سلطه آمریکا و انگلیس را برای کشور فراهم کرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی عدالت و معنویت را برای ما به ارمغان آورد و نسلی در سایه آن تربیت شد که الگوی بی نظیری برای سایرین بود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی های دولت منتخب، بیان کرد: دولت رییسی مخالف قبیله گرایی و باند بازی است و زمینه فعالیت شایستگان و نخبگان را در کشور فراهم می کند.

زاکانی با بیان اینکه دولت سیزدهم تبختر و اشرافیت را در بین مسئولین از بین خواهد برد، افزود: رفتار متکبرانه برخی دولتمردان فعلی با مردم جای تأسف و شرمندگی دارد.

وی با بیان اینکه تبعیض استخوان مردم را خرد کرده است، تصریح کرد: ایران کشوری دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالا است و باید با کسانی که چنین وضعیتی را برای مردم به وجود آورده اند جدی برخورد شود.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به مسئولانی که در مقابله با غارتگران ضعیف بوده و گاهاً خود نیز غارتگر هستند، اضافه کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: دولت سیزدهم مخالف قبیله گرایی و باندبازی است

زاکانی: دولت سیزدهم مخالف قبیله گرایی و باندبازی است