مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 02:452021-06-23اقتصادي

اجرای طرح جامع توسعه پایدار معادن در استان زنجان


رییس اداره محیط زیست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: برای نخستین بار در کشور طرح جامع توسعه پایدار معادن و شرکت های معدنی در استان زنجان اجرایی می شود.

- محمد حسین فغفوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: این طرح به منظور رتبه بندی معادن و صنایع معدنی استان با توجه به شاخص های توسعه پایدار اجرایی می شود.

رییس اداره محیط زیست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: در این راستا در گام اول آموزش های لازم به معدنکاران ارائه می شود، سپس پایش های لازم صورت گرفته و اصلاحات در چارچوب شاخص های تعریف شده انجام می پذیرد.

وی ادامه داد: در آخرین گام این طرح با بهبود شاخص های زیست محیطی، ایمنی و سرمایه گذاری، استانداردسازی و رتبه بندی معادن با استانداردهای جهانی صورت می گیرد.

رییس اداره محیط زیست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برگزاری سمیناری در این خصوص در استان افزود: در همین راستا سمینار آشنایی و اجرای طرح جامع توسعه پایدار معادن و شرکت های معدنی در استان زنجان با حضور بهره برداران معادن و مدیران صنایع معدنی برگزار شد.

وی ادامه داد: این طرح در استان با تشکیل شورایی متشکل از نمایندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت، نظام مهندسی معدن ایران، ایمیدرو، اداره محیط زیست و شرکت شهرک ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جامع توسعه پایدار معادن در استان زنجان

اجرای طرح جامع توسعه پایدار معادن در استان زنجان