مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 02:352021-06-23سياسي

استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در رفع محرومیت کرمانشاه سودمند است


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در رفع محرومیت این استان سودمند است.

- کرمانشاه- معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در رفع محرومیت این استان سودمند است.

رضا طاهری در گفتگو با به صورت جدی دنبال می شود.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه برای تحقق شعار سال 1400 با گروه های جهادی همکاری می کند، افزود: نیروهای جهادی به عنوان مخلص ترین افراد جامعه بدون هیچ گونه چشم داشتی و با هدف رفع محرومیت و کمک به خانوارهای کم برخوردار با این نهاد همکاری می کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه با بیان اینکه گروه ها و نیروهای جهادی از سال های گذشته با این نهاد همکاری داشتند، گفت: هم اکنون بیش از یک صد و 30 جهادگر برای ایجاد فرصت های شغلی و تسهیل اشتغال مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان با این نهاد همکاری می کنند.

طاهری تصریح کرد: تشکیل پرونده های اشتغال، معرفی مددجویان به راهبران شغلی، ارتباط با کارفرمایان و مؤسسات کاریابی بخشی از فعالیت نیروهای جهادی برای پیشبرد برنامه های اشتغال و کاریابی کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در رفع محرومیت کرمانشاه سودمند است

استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی در رفع محرومیت کرمانشاه سودمند است