مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 02:352021-06-23سياسي

آگاهی، آموزش و مشاوره اصول سه گانه پیشگیری اولیه از اعتیاد است


سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اولویت امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر پیشگیری اولیه از اعتیاد با همراهی و همکاری خانواده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، کیوان گلاوری امروز در جمع اصحاب رسانه با یادآوری هفته مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: مواد مخدر امروزه به عنوان یک ابرچالش در سطح دنیا مطرح است و به ایران هم با توجه به اینکه در جوار کشور کشت کننده مواد مخدر هستیم، آسیب هایی وارد شده است.

وی یکی از نگرانی ها و مخاطرات جوامع جهانی را بحث مواد مخدر دانست و گفت: در سطح جهانی سازمان ملل برای مقابله با این پدیده وارد عرصه شده و کنوانسیون برای مقابله با این مبحث در سطح جهانی، منطقه ای و کشوری ارائه شده است.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: به دلیل اهمیت بالای این موضوع و برای مقابله جدی با این چالش سازمان ملل متحد در سال 1987 یک روز 26 ژوئن مصادف با پنجم تیرماه به عنوان سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر مطرح شده که در کشور به دلیل اهمین موضوع یک هفته از چهارم تا دهم تیرماه را به آن اختصاص داده ایم و برنامه هایی در رابطه با آن برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آگاهی، آموزش و مشاوره اصول سه گانه پیشگیری اولیه از اعتیاد است

آگاهی، آموزش و مشاوره اصول سه گانه پیشگیری اولیه از اعتیاد است