مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 02:252021-06-23اجتماعي

سرنوشت بازگشایی مدارس منوط به واکسیناسیون معلمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندارن حضوری یا غیر حضوری بودن کلاس ها و بازگشایی مدارس ‏در سال تحصیلی جدید در مهرماه سال جاری را منوط به اجرای طرح واکسیناسیون معلمان در ‏مردادماه عنوان کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندارن حضوری یا غیر حضوری بودن کلاس ها و بازگشایی مدارس ‏در سال تحصیلی جدید در مهرماه سال جاری را منوط به اجرای طرح واکسیناسیون معلمان در ‏مردادماه عنوان کرد.

‏ علیرضا سعدی پور در گفت و گو با ایسنا به استناد گفته های وزیر آموزش و پرورش و دستورالعمل ‏تزریق واکسن تصریح کرد: اکنون برای اعلام قطعی حضوری یا غیرحضوری بودن کلاس ها و ‏بازگشایی مدارس بسیار زود بوده و باید منتظر اجرای طرح واکسیناسیون مردادماه برای معلمان و ‏فرهنگیان باشیم.

‏ سعدی پور با تاکید بر اینکه هیچ یک از فرهنگیان، اعضا و شاغلان اداره کل آموزش و پرورش استان ‏اعم از مدیران سطوح مختلف و معلمان تا امروز واکسیناسیون نشدند، خاطرنشان کرد: این فرآیند ‏مطابق مقررات در مردادماه اجرایی خواهد شد.

‏ مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه ای برای ‏واکسیناسیون دانش آموزان نیز در دستور کار است، گفت: در دنیا تا کنون هیچ برنامه ای برای ‏اکسیناسیون دانش آموزان و افراد زیر 18 سال ندارند و این موضوع بنابر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت بازگشایی مدارس منوط به واکسیناسیون معلمان

سرنوشت بازگشایی مدارس منوط به واکسیناسیون معلمان