مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 01:452021-06-23اقتصادي

پیش بینی برداشت 1000 تن گیلاس در چهارمحال و بختیاری


مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برداشت گیلاس و آلبالو در استان تا نیمه های تیرماه ادامه دارد، گفت: 725 هکتار از باغات استان به کاشت گیلاس اختصاص یافته که تنها 269 هکتار از این آمار بارور است و پیش بینی می شود در سال .

- ابراهیم شیرانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص برداشت گیلاس و آلبالو در استان گفت: برداشت این دو محصول در چهارمحال و بختیاری از 10 خرداد ماه آغاز شد و تا نیمه های تیرماه ادامه دارد.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: 725 هکتار از باغات استان به کاشت گیلاس اختصاص یافته که تنها 269 هکتار از این آمار بارور است و پیش بینی می شود در سال جاری یک هزار تن گیلاس برداشت شود.

وی به بیشترین ارقام کاشت گیلاس در استان اشاره کرد و ادامه داد: ارقام قاهری، آزادی، تک دانه مشهد و زرد دانشکده از بیشترین ارقام کشت گیلاس در استان هستند که عمده این محصولات به میدان میوه و تره بار اصفهان و نجف آباد منتقل می شود.

پیش بینی برداشت 600 تن آلبالو در استان شیرانی در ادامه با بیان اینکه 196 هکتار از باغات استان به کاشت آلبالو اختصاص دارد، اظهار کرد: 121 هکتار از این آمار بارور است و پیش بینی می شود در سال جاری 600 تن محصول از این باغات برداشت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی برداشت 1000 تن گیلاس در چهارمحال و بختیاری

پیش بینی برداشت 1000 تن گیلاس در چهارمحال و بختیاری