مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 00:552021-06-23سياسي

از یاسوج تا اهواز؛ چند دلیل برای برچیدن بساط انتخابات الکترونیکی تا اطلاع ثانوی!


به فاصله 6 روز از برگزاری انتخابات در کشورمان و در شرایطی که آمار و ارقام حکایت از رقم خوردی رکورد کمترین مشارکت دارد، هنوز نتایج یکی از انتخابات در یکی از کلان شهر های کشورمان مشخص نشده و ساکنان شهر مرکزی استان خوزستان اعضای جدید شورای شهرشان را نشناخته اند.

- دلیلی محکم که برای برچیدن بساط انتخابات الکترونیک تا روزی که لااقل این دست مشکلات ساده و قابل تکرار رفع نشده، کفایت می کند.

اشکالی که در اهواز هم بروز و نمود یافته، اما به شکلی دیگر و البته خیلی سریع تر تا جایی که موجب شده انتخابات شورا در این شهر بعد از ساعاتی وقفه، به صورت دستی برگزار شود و در برخی شعب اخذ رای، اساسا انتخابات الکترونیکی برگزار نگردد.

موضوعی که نشان می دهد زیرساخت برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک، به رغم آزمایش های قبلی، هنوز آن چنان که باید آماده نیست و بازنگری های اساسی نیاز دارد تا جایی که می توان پرسید چگونه چنین اشکالات بنیادی ای تا روز انتخابات نامکشوف باقی مانده است؟ آیا براستی نمی شد که با برگزاری یک یا چند مانور، این دست ایرادات را شناسایی و رفع کرد؟ پاسخ به این سوال ما را به دلیل بعدی سوق می دهد که این روز ها متجلی شده است؛ اینکه مسئولان به جای تشریح اشکالات به وجود آمده، تلاش دارند قصور را متوجه دیگران کرده و حتی از علنی کردن اختلاف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از یاسوج تا اهواز؛ چند دلیل برای برچیدن بساط انتخابات الکترونیکی تا اطلاع ثانوی!

از یاسوج تا اهواز؛ چند دلیل برای برچیدن بساط انتخابات الکترونیکی تا اطلاع ثانوی!