مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 22:552021-06-23ورزشي

سفری کوتاه به دهکده ممنوعه المپیک توکیو+ عکس و فیلم


با وجود اینکه ورود به دهکده ورزشکاران در المپیک توکیو ممنوع است اما می توان به صورت مجازی نگاهی به داخل دهکده و امکانات آن داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تنها یک ماه تا آغاز بازیهای المپیک باقی مانده است از این رو کمیته برگزاری بازی ها در حال انجام آخرین مراحل آماده سازی نهایی دهکده ورزشکاران است تا از 11 هزار ورزشکار میزبانی کند.

اولین مسابقه المپیک هم دو روز قبل از مراسم افتتاحیه، در شهر فوکوشیما و بین دو تیم سافت بال ژاپن و استرالیا برگزار می شود.

اکنون که یک ماه دیگر بازی ها رسماً افتتاح می شود، با وجود شیوع ویروس کرونا، ورود به دهکده ورزشکاران ممنوع است اما خوب است که نگاهی به دهکده ورزشکاران و امکاناتی که در آن وجود دارد داشته باشیم.

دهکده ورزشکاران در منطقه ساحلی هارامی توکیو واقع شده است و سه طرف آن با دریا احاطه شده است و ورزشکاران می توانند پل معروف رنگین کمان را تماشا کنند.

برای رشته هایی مثل قایقرانی و دوچرخه سواری که ورزشکاران آنها خارج از دهکده سکونت دارند، دو دهکده ماهواره ای برای آنها در نظر گرفته شده است؛ دهکده قایقرانی در شهر اینو شیما و برای دوچرخه سواری در شهر ایزو سیتی است.

*یکی از مکان های شلوغ در دهکده بازی ها سالن غذاخوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری کوتاه به دهکده ممنوعه المپیک توکیو+ عکس و فیلم

سفری کوتاه به دهکده ممنوعه المپیک توکیو+ عکس و فیلم