مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 21:052021-06-23اقتصادي

فعلا یک بانک کارت اعتباری 7 میلیونی صادر می کند


مدیراداره اعتبارات بانک مرکزی ضمن بیان اینکه اکنون بانک ملی به طور مقدماتی صدور کارت هفت میلیونی رفاهی را آغاز کرده است، گفت: البته حداکثر تا دو هفته آینده سایر بانک های عامل نیز این امکان را خواهند داشت که کارت های رفاهی را در اختیار متقاضیان قرار دهند .

- مدیراداره اعتبارات بانک مرکزی ضمن بیان اینکه اکنون بانک ملی به طور مقدماتی صدور کارت هفت میلیونی رفاهی را آغاز کرده است، گفت: البته حداکثر تا دو هفته آینده سایر بانک های عامل نیز این امکان را خواهند داشت که کارت های رفاهی را در اختیار متقاضیان قرار دهند و امید است در آینده نزدیک دیگر بانک ها نیز برای این طرح معرفی شوند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرزاد دانشمندی ضمن اشاره به ابلاغ شیوه نامه اعطای کارت رفاهی و تامین مالی زنجیره تولید ، تصریح کرد: حسب مصوبات اقتصادی دولت مقرر شده است برای هم وطنان، کارت رفاهی صادر شود و در نهایت منابع حاصل از آن صرف تأمین مالی زنجیره تولید شود.

این مقام مسئول بانک مرکزی درخصوص سازوکار کارت رفاهی گفت: سازوکار این کارت به گونه ای است که یارانه بگیران معیشتی و عادی یا دارندگان سهام عدالت که تاکنون سهام خود را نفروخته باشند و یا افراد عادی از طریق سایر وثایق به تشخیص بانک عامل می توانند نسبت به دریافت این کارت اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا یک بانک کارت اعتباری 7 میلیونی صادر می کند

فعلا یک بانک کارت اعتباری 7 میلیونی صادر می کند