مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 20:452021-06-23ورزشي

سقوط آزاد تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ زنده جهانی


تیم ملی والیبال ایران با عملکردی ضعیف در رنکینگ زنده جهانی در رده دوازدهم ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی والیبال ایران که در رقابت های لیگ ملت های 2021 والیبال شرکت کرده است با نتایج ضعیف تنها به کسب 5 برد از 15 بازی رضایت داد.

بلندقامتان ایران در این رقابتها مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین بازی را واگذار کردند.

والیبالیست های ایران در هفته دوم رقابت های لیگ ملت های والیبال مقابل تیم های کانادا، ایتالیا و بلغارستان قرار گرفتند و در هر سه بازی پیروز شدند.

پس از درخشش ایران در این بازی ها، والیبال ایران در رده بندی زنده جهانی به جایگاه ششم جهان صعود کرد؛ جایگاهی که ایران برای اولین بار آن را تجربه کرد.

ایران در هفته های بعدی این رقابت ها عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشت تا علاوه بر از دست دادن امتیاز در لیگ ملت های والیبال، در رده بندی زنده جهانی سقوط کند.

تیم ملی والیبال ایران که در پایان هفته دوم لیگ ملت های والیبال 288 امتیاز را به دست آورده بود، در رده ششم جهان قرار داشت اما پس از عملکرد ضعیف مجموع امتیاز های ایران به 247 رسید تا ایران در رده دوازدهم جهان بایستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط آزاد تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ زنده جهانی

سقوط آزاد تیم ملی والیبال ایران در رنکینگ زنده جهانی