مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 18:252021-06-23سياسي

پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان تهران در پی درگذشت دو خبرنگار


در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی و درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان تهران پیام تسلیتی صادر کرد.

- در پی حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در استان آذربایجان غربی و درگذشت دو خبرنگار ایسنا و ایرنا، مدیرکل بهزیستی استان تهران پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین شاهرخی در پیام تسلیت خود چنین آورده است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون خبر تاسف بار و تأثرانگیز فقدان ناباورانه خبرنگاران فقید در حادثه دلخراش نقده آذربایجان غربی مایه تألم و افسوس بسیار شد.

خبرنگارانی که در پی انعکاس تلاش برای بقای طبیعت(احیای دریاچه ارومیه) می کوشیدند، در نهایت بهت و غربت به سوی حضرت پروردگار پر کشیده و جامعه رسانه ای کشور را در مصیبتی بزرگ فرو بردند.

اینجانب در گذشت مرحومه مهشاد کریمی و مرحومه ریحانه یاسینی خبرنگاران فقید خبرگزاری های ایسنا و ایرنا را به نمایندگی از خانواده بهزیستی استان به خانواده محترم این دو عزیز، خبرنگاران محترم و اصحاب رسانه کشور تسلیت گفته و از درگاه لایزال الهی برای درگذشتگان این حادثه علو درجات و بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان تهران در پی درگذشت دو خبرنگار

پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان تهران در پی درگذشت دو خبرنگار