مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 18:102021-06-23سياسي

مردم برنده واقعی انتخابات 28 خرداد بودند


رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی در گیلان، برنده واقعی انتخابات 28 خرداد را مردم دانست و افزود: مردم حجت را در پایبندی به آرمان های امام و خون شهدا و منویات رهبر انقلاب بر همه مدیران تمام کردند.

- رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی در گیلان: مردم برنده واقعی انتخابات 28 خرداد بودند ایسنا/گیلان رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رییسی در گیلان، برنده واقعی انتخابات 28 خرداد را مردم دانست و افزود: مردم حجت را در پایبندی به آرمان های امام و خون شهدا و منویات رهبر انقلاب بر همه مدیران تمام کردند.

محمد دوستار در جشن شکرانه حضور حماسی مردم در انتخابات، ضمن قدردانی از مردم استان گیلان به پاس زحمات صادقانه در عرصه رقابت های انتخاباتی و انتخاب حجت الاسلام رییسی به عنوان رییس جمهور منتخب، اظهار کرد: گیلانیان در این دوره از انتخابات حماسه خلق کردند و با وجود تبلیغات رسانه ای دشمنان خارجی و نااهلان داخلی، بیش از 68 درصد به حجت الاسلام رییسی رای دادند.

وی برنده واقعی انتخابات 28 خرداد را مردم دانست و افزود: مردم حجت را در پایبندی به آرمان های امام و خون شهدا و منویات رهبر انقلاب بر همه مدیران تمام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم برنده واقعی انتخابات 28 خرداد بودند

مردم برنده واقعی انتخابات 28 خرداد بودند