مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 18:052021-06-23سياسي

خانه مطبوعات و رسانه ها پیگیر وضعیت خبرنگاران حادثه دیده


عضو هیأت مدیره و سخنگوی خانه ی مطبوعات و رسانه های کشور از پیگیری وضعیت خبرنگاران حادثه نقده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، اسد بابایی اظهار کرد: از وقتی که خبر سانحه ی دلخراش واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در شهرستان نقده را شنیدیم، متاثر شدیم و این ضایعه را به خانواده های داغدار خبرنگاران ایسنا و ایرنا و اهالی رسانه ی کشور تسلیت عرض می کنیم.

وی ادامه داد: از اولین لحظات وقوع این حادثه و بعد از اینکه خانه ی مطبوعات و رسانه های کشور مطلع شد، با هماهنگی خانه ی مطبوعات آذربایجان غربی آقای فرهاد روزبان در بیمارستان امام خمینی (ره) نقده مستقر است تا در بحث درمان در کنار عزیزان آسیب دیده باشد و به آن ها کمک کند.

عضو هیأت مدیره و سخنگوی خانه ی مطبوعات و رسانه های کشور خاطرنشان کرد: هیأت مدیره ی خانه مطبوعات و رسانه های کشور و تمامی خانه های مطبوعات استان ها تا بهبودی کامل پیگیر وضعیت مصدومین این حادثه خواهد بود.

براساس این گزارش، این سفر با دعوت ستاد احیای دریاچه ارومیه و با هماهنگی سازمان محیط زیست انجام شده بود که متاسفانه به دلیل واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران، دو خبرنگار خبرگزاری های ایسنا و ایرنا به نام های مهشاد کریمی و ریحانه یاسینی فوت کرده و 21 نفر از خبرنگاران مصدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه مطبوعات و رسانه ها پیگیر وضعیت خبرنگاران حادثه دیده

خانه مطبوعات و رسانه ها پیگیر وضعیت خبرنگاران حادثه دیده