مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:552021-06-23اجتماعي

راهیابی دانش آموزان کاشانی به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی و هنری


کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان گفت: 26 نفر از دانش آموزان شهرستان با کسب رتبه اول استان اصفهان به مرحله کشوری سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان راه یافتند.

- ایسنا/اصفهان کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان گفت: 26 نفر از دانش آموزان شهرستان با کسب رتبه اول استان اصفهان به مرحله کشوری سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان راه یافتند.

محمدرضا معصومی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره های فرهنگی و هنری در هر سال تحصیلی فرصتی است تا با پرورش روحیه خلاقیت و نوآوری در قالب آفرینش آثار هنری، دانش آموزان با مهارت های حرفه ای نیز آشنا شوند.

وی افزود: در جشنواره امسال، بیش از یک هزار و 86 نفر از دانش آموزان مدارس شهرستان کاشان آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کردند که 580 نفر موفق به کسب رتبه های اول تا سوم در مرحله شهرستانی شدند.

کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان تصریح کرد: از مجموع آثار برتر مرحله اول، 178 نفر با کسب رتبه اول شهرستان به مرحله استانی راه یافتند و موفق به کسب 51 رتبه برتر استان اصفهان شدند و 26 نفر از این تعداد در مرحله کشوری جشنواره سی و نهم شرکت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی دانش آموزان کاشانی به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی و هنری

راهیابی دانش آموزان کاشانی به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی و هنری