مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:502021-06-23حوادث

دستور وزیر راه برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران


وزیر راه و شهرسازی با تسلیت درگذشت دو نفر از خبرنگاران در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، با صدور دستور ویژه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و کمیسیون ایمنی راه ها را مسئول بررسی حادثه رانندگی در نقده کرد تا موضوع را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

- وزیر راه و شهرسازی با تسلیت درگذشت دو نفر از خبرنگاران در سانحه واژگونی اتوبوس در استان آذربایجان غربی، با صدور دستور ویژه، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و کمیسیون ایمنی راه ها را مسئول بررسی حادثه رانندگی در نقده کرد تا موضوع را بررسی و اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی با اشاره به اینکه طبق اطلاعات اولیه دریافتی، دو بانوی خبرنگار به نام های ریحانه یاسینی و مهشاد کریمی از خبرنگاران پرتلاش، متعهد و دلسوز ایرنا و ایسنا در این حادثه جان باختند ، ضمن همدردی و تسلیت به جامعه خبری، همکاران این عزیزان در این خبرگزاری ها و به ویژه خانواده های این عزیزان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومان سانحه، دستور ویژه ای را برای بررسی علل سانحه صادر کرد.

وزیر راه و شهرسازی دستور داد: کمیسیون های ماده های 11 و 12 آیین نامه اجرایی تبصره 1 ماده 31 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به سرعت تشکیل و گزارش مربوط در کمیسیون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر راه برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران

دستور وزیر راه برای بررسی سانحه واژگونی اتوبوس خبرنگاران