مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:402021-06-23اقتصادي

وظیفه داریم بستر رشد اقتصادی افراد را فراهم کنیم


در اتاق بازرگانی وظیفه داریم که بستر رشد اقتصادی افراد را فراهم کنیم تا نیرویی که توانایی و ظرفیت تبدیل شدن به یک صنعتگر یا تاجر بزرگ را دارد، - ایسنا/اصفهان رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: در اتاق بازرگانی وظیفه داریم که بستر رشد اقتصادی افراد را فراهم کنیم تا نیرویی که توانایی و ظرفیت تبدیل شدن به یک صنعتگر یا تاجر بزرگ را دارد، پرورش دهیم.

مسعود گلشیرازی شامگاه چهارشنبه 2 تیرماه در آیین افتتاح اتاق بازرگانی شهرستان گلپایگان اظهار کرد: اگر قانون اساسی، بیانیه گام دوم انقلاب و سیاست های اقتصاد مقاومتی را مرور کنیم متوجه می شویم برون رفت از وضعیت موجود به دست مردم محقق می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: اتاق های بازرگانی معتبرترین نهاد بین المللی شناخته شده بخش خصوصی در کل دنیا هستند.

پس از دو سال کار مستمر مدیران استان و مجموعه های مختلف رتبه 26 کشور در اسفند 97 را به رتبه 12 رساندیم.

رییس اتاق بازرگانی اصفهان اضافه کرد: عهد کردیم هر فردی برای مردم و اعتلای اقتصاد خصوصی کار کرد از او تشکر کنیم و هر فردی کار نکرد از وی می خواهیم سوار قطار خدمت شود.

گلشیرازی گفت: در اتاق بازرگانی وظیفه داریم که بستر را فراهم کنیم تا نیرویی که توانایی و ظرفیت تبدیل شدن به یک صنعتگر یا تاجر بزرگ را دارد، پرورش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه داریم بستر رشد اقتصادی افراد را فراهم کنیم

وظیفه داریم بستر رشد اقتصادی افراد را فراهم کنیم