مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:152021-06-23اقتصادي

واردات 95 درصدی درصد دانه های روغنی کشور/ افزایش قیمت سویا


معاون وزیر صمت از واردات 95 درصدی درصد دانه های روغنی کشور خبر داد و گفت: همین واردات دانه های روغنی موجب خروج ارز می شود که باید تلاش شود تا با افزایش تولید داخلی برای قطع وابستگی ها تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، امروز چهارشنبه در دومین روز از تیرماه با حضور عباس تابش بیگدیلو معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان کشور و همراهی امیرحمزه توسلی مدیرعامل بهپاک بهشهر، موسوی، معاون سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، رفیعی مدیر دفتر بررسی قیمت این سازمان و قوانلو رییس سازمان صمت استان مازندران از بخش های مختلف بهپاک بهشهر بازدید شد.

در ابتدای مراسم اعضای حاضر با حضور در یادمان شهدای شرکت بهپاک بهشهر به شهدا ادای احترام کرده و بازدید خود را با نام و یاد شهیدان گرانقدر آغاز کردند و از مجموعه های مختلف تولید و بسته بندی تولیدات بهپاک بهشهر بازدید کردند.

  عباس تابش بیگدیلو در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهارکرد: اکنون 95 درصد از دانه های روغنی کشور ما علی رغم وجود زمین های مستعد برای کشت این محصول از کشورهای مختلف دیگر وارد می شود و این در حالیست که به همین اندازه هم ارز از کشور خارج می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واردات 95 درصدی درصد دانه های روغنی کشور/ افزایش قیمت سویا

واردات 95 درصدی درصد دانه های روغنی کشور/ افزایش قیمت سویا